dinsdag 13 mei 2014

Nieuwe handtekeningen!

Vandaag kreeg ik de volgende handtekeningen binnen:

- Een handtekening van Sybrand van Haersma Buma (fractie voorzitter van het CDA in de Tweede Kamer
                                                                                  gepersonaliseerd en met persoonlijke boodschap).
- Marco Borsato.
- Ranomi Kromowidjojo (zwemster).
- Erben Wennemars (schaatser).

De handtekeningen van Sybrand van Haersma Buma en Marco Borsato heb ik via de mail aangevraagd.
De handtekening van Ranomi Kromowidjojo heb ik via een brief aangevraagd.

Voor de handtekening van Erben Wennemars heb ik een brief getypt, in een enveloppe gedaan en een aan mezelf geadresseerde enveloppe bijgevoegd. De brief met mijn enveloppe heb ik bij zijn huis in de brievenbus gestopt (op de foto's staat een gedrukte en een zelf gezette handtekening).

Hier de foto's:

Sybrand van Haersma Buma:




Marco Borsato:


Ranomi Kromowidjojo:


Erben Wennemars:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten